پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 193979
روز نهم ديماه روز ملي خروش ملت عليه فتنه گران است
تاریخ انتشار : 1394/10/07 09:43:23
نمایش : 1445
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه فارسان گفت: :روز نهم دي روز ملي خروش ملت عليه فتنه گران است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا علوي در جمع کارکنان سپاه فارسان: گفت نهم ديماه را روز برائت از منافقين و  يوم الله دانست.

وي گفت :روز نهم دي را مي‌توان روز ملي خروش ملت عليه فتنه گراني دانست که با فريب افکار عمومي و "مظلوم نمايي" ارکان و ارزشهاي نظام اسلامي را هدف قرار داده بودندضربه محکم ملت بر پيکره ناکام فتنه گران در حماسه ميليوني روز "برائت از منافقين" آنقدر سهمگين بود که سران داخل و خارج فتنه دستپاچه به ميدان آمدند تا به نحوي از شدت آن بکاهند و تا آنجا که ممکن است جلوي ضرر را بگيرند. به همين خاطر بود که همزمان با انتشار اخبار برگزاري اين تجمع، فتنه گران که پيش بيني اين حرکت عظيم را مي‌کردند جنگ رواني جديدي را در قالب تاکتيکهاي متنوع آغاز کردند.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا علوي افزود :انقلاب اسلامي، جمهوري اسلامي و ملت ايران در سال ۸۸ با فتنه آمريکايي ـ صهيونيستي مواجه شدند؛ فتنه‌اي که هدفش گمراه کردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام اسلامي بود. مردم با خلق حماسه ۹ دي  آتش اين فتنه را خاموش کردند.

وي در ادامه تصريح کرد :9دي، يوم‌الله است و مؤمنين بايد اين روز خدايي را پاس بدارند. حماسه 9دي با حضور گسترده و ميليوني مردم ايران در سراسر کشور در سال 88 براساس احساس تکليف ديني، بصيرت و دشمن‌شناسي و در راستاي دفاع از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي به صورت خودجوش پديد آمد. اين حضور خودجوش مردمي در صحنه، به جز با عنايات الهي ممکن نبود. شکست فتنه‌گران و خاموش کردن آتش فتنه‌گران و خاموش کردن آتش فتنه و ناکام ساختن دشمنان خارجي، ممکن نبود، مگر با حضور گسترده مردم در صحنه و اين حضور در 9 دي به وقوع پيوست.

وي اظهار کرد:مقام معظم رهبري (مد ظله) درخصوص يوم‌الله بودن اين روز مي‌فرمايند
: هر چه انسان در اطراف اين قضايا فکر مي‌کند، دست خداي متعال را،روح ولايت را، روح حسين‌بن‌علي‌(ع
( را مي‌بيند. اين کارها، کارهايي نيست که با اراده امثال ما انجام بگيرد، اين کار خداست، اين دست قدرت الهي است.

علوي در ادامه گفت : براي جلوگيري از وقوع فتنه‌هاي بزرگ‌تر در آينده، بايد با فتنه‌هاي گذشته، زمينه‌هاي پيدايي اين فتنه‌ها، عوامل و عناصر پديدآورنده اين فتنه‌ها، اهداف و انگيزه‌هاي فتنه‌گران آشنا بود و اين شناخت را به نسل‌هاي آينده منتقل کرد
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html